Uganda 2.0 - Reisverslagen van Marieke Van der Valle-de Haan - WaarBenJij.nu Uganda 2.0 - Reisverslagen van Marieke Van der Valle-de Haan - WaarBenJij.nu

Uganda 2.0

Voor de tweede keer reis ik af naar Uganda.
Dit keer met mijn lieve man Johan en onze vrienden Edwin en Jolanda.

Recente Reisverslagen:

Marieke

Eigen bedrijf Studio Werktalent, sociale en ambulante begeleiding,ook als ZZP-er,woonachtig in Bolsward en op weg naar de trip van mijn leven. Weeskinderen begeleiden in Kampala. KINDERHULP Afrika runt al 25 jaar een kinderdorp, en dat à ik bezoeken samen met mijn vriendin Jolanda die ik al mijn halve leven ken.

Actief sinds 18 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7362

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 04 November 2014

Uganda 2.0

26 Oktober 2012 - 10 November 2012

Uganda !

Landen bezocht: